مراکز خرید استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول به محدوده منطقه تقسیم نزدیک می باشد و در ناحیه نشان تاشی واقع شده است . منطقه نشان تاشی شهر زیبای استانبول از جمله بخش های قدیمی و تاریخی شهر محسوب می شود . منطقه نشان تاشی از بخش لوکس و با قیمت بالای استانبول به شمار می رود . و  بوتیک ها با برند های معروف و با نرخ های زیاد و مشهور مانند: گوچی ، لویی ویتان ، شانل و دیگر مارکهای معروف در این خیابان نشان تاشی استانبول شعبه های فروش دارند. رستوران و کافه در منطقه نشان تاشی زیاد می باشد که گردشگران تور استانبول فروردین 95 در هنگام خرید و یا بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی شهر تور استانبول تعطیلات فروردین 95 از رستورانها و کافه ها استفاده و استراحت نمایید.


مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

در سال 2005 در پانزدهم اکتبر مرکز خرید جواهر استانبول تاسیس شد. با مدیریت هلدینگ جواهر مرکز خرید جواهر استانبول ساخته شد . مرکز خرید جواهر استانبول توسط شرکت طراحی و معماری امریکایی مینورو انجام گرفته است. در منطقه شیشلی استانبولمرکز خرید جواهر استانبول قرار گرفته است، یکی از بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا است و در برای مسافران و گردشگران تور استانبول بهار 95 جذابیت خاصی دارد. در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا همه مایحتاج خود را می توانید خریداری کنید. در این مرکز خرید اکثر برندهای معروف بین المللی مانند : ماسیمو دوتی , آدیداس , اسپریت , لیوایز , بنتون و... وجود دارد و می توانید با مترو استانبول که از مرکز شهر تور استانبول تعطیلات بهار 95 شروع می شود استفاده کنید و در دومین ایستگاه پیاده شوید که در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول خروجی مترو است و در دسترس می باشد. مرکز خرید جواهر استانبول با معماری جذاب و شیک و راهرو دیدنی , مجهز به سیستم روشنایی بسیار عالی  و تهویه هوای مدرن , امنیت بسیار بالا و نظافت , مسافران و گردشگران تور استانبول به این مرکز خرید جذب شده اند. مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای بزرگ می باشد که دارای شهر بازی سر پوشیده و پیشرفته است, و در طبقه ای ویژه انواع غذاهای لذیذ از قسمتهای مختلف دنیا , فیلم های روز دنیا به نمایش گذاشته می باشد و مرکز خرید جواهر استانبول مقام اول را از نظر مساحت و دارا بودن تفریحات در ترکیه متعلق به خود کرده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

 

 


مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول در خیابان لونت در یکی از برجهای معروف استانبول قرار گرفته است. نام مرکز خرید کانیون استانبول از شکل ظاهری اش گرفته شده است و مرکز خرید کانیون استانبول دارای چهار طبقه و 160 فروشگاه و مغازه , سالن ورزشی و سینما, آرایشگاه برای رفاه گردشگران و بازدیدکنندگان تور استانبول فروردین 95 مهیا کرده است. مرکز خرید کانیون استانبول در ساعتهای 10 صبح تا ساعت 10 شب در مدت زمان شبانه روز برای بازدیدکنندگان و مسافران تور استانبول فروردین 95 باز است . مرکز خرید کانیون استانبول با تنوع کالاها و اجناس توانسته در جذب بازدیدکنندگان موفق باشد. 

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

 


مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول از جذابترین مراکز خرید دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد در سال 1994 در ماه مارس تاسیس شد که از شلوغترین مراکز خرید استانبول می باشد ، مرکز خرید آک استانبول دارای  32 کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. مرکز خرید آک استانبول در ناحیه اتیلر تور استانبول بهار 95 با مساحت 180 هزار متر مربع در فضایی سرپوشیده تاسیس شده است. در مرکز خرید آک استانبول دو آسانسور پانارومیک و  پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای آسایش و رفاه عموم مردم و مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول در اکثر روزها در ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان و خریداران باز می باشد و آماده ارائه خدمات می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

 




:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 5 اسفند 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی